Wij zijn dankbaar voor het feit dat u met één of meerdere huisdieren bij ons staat ingeschreven. Zoals u wellicht uit de landelijke media heeft vernomen is vanaf 25 mei 2018 de nieuwe Privacywet van toepassing. Wij zijn ook verplicht om ons hieraan te conformeren voor zover we dat al niet deden.
Wij willen u graag van dienst blijven, echter daarom is onze kliniek verplicht om uw toestemming te vragen voor specifieke vernieuwingen/aanpassingen. Dit betekent concreet dat wij uw data verwerken volgens de nieuwe richtlijnen van onze algemene voorwaarden en de vernieuwde Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) die vanuit de overheid is opgelegd.
Wat voorheen als van zelfsprekend ging dient nu vanuit de wet in een officieel document te worden vastgelegd, te weten een behandelovereenkomst. Wij verzoeken u de inhoud van deze overeenkomst goed te lezen.
Telkens als wij uw (huis)dier(en) onderzoeken of behandelen, waaronder het toedienen van medicatie of het uitvoeren van een operatie, ontstaat er een behandelovereenkomst. Er gelden binnen onze dierenkliniek een aantal algemene voorwaardenen en huisregels waaronder wij onze werkzaamheden verrichten. Om deze helder en inzichtelijk te maken en duidelijke afspraken te hebben tussen u en ons, schrijven wij deze behandelovereenkomst. Door uw huidige inschrijving of zojuist ontstane inschrijving verklaart u akkoord te zijn met onze voorwaarden en huisregels. U ontvangt per email een bevestiging van deze brief of wij kunnen een kopie voor u maken.